fbpx
 

Programul de fidelitate

Regulament Oficial al programului de fidelitate KEZA CLINIQUE

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL PROGRAMULUI

Acest program de fidelitate este organizat si desfasurat de SC KEZA CLINIQUE SRL, cu sediul în  Comuna Mare, sat Preajba, Str. Fagului nr. 6, judetul Dolj, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dolj  sub nr. J16/989/20.05.2008, cod unic de inregistrare 23906683, atribut fiscal RO, capital social 50.000 ron, reprezentata prin Administrator Tupangiu Mircea Daniel (denumita în continuare “Organizatorul”).

 

Participantii la Program sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial, potrivit celor mentionate mai jos (denumit în continuare „Regulament Oficial”). Regulamentul Oficial sta la dispozitia oricarui participant la program, pentru consultare, in oricare din punctele de lucru KEZA CLINIQUE, pe site-ul www.keza.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari in mod public.

 

SECTIUNEA 2. ZONA DE DESFASURARE A PROGRAMULUI

Programul de fidelitate este organizat si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in punctele de lucru KEZA CLINIQUE.

 

SECTIUNEA 3. DURATA PROGRAMULUI

Programul de fidelitate a fost lansat la data de 01 septembrie 2010 si are durata nedeterminata. KEZA CLINIQUE are dreptul sa hotarasca in orice moment incetarea sau modificarea programului. Instiintarea referitoare la incetarea programului va fi afisata de KEZA CLINIQUE cu cel putin 15 zile inainte de data incetarii programului in toate punctele de lucru KEZA CLINIQUE intr-un loc vizibil. Programul se va desfasura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

SECTIUNEA 4. CONDITII DE PARTICIPARE
Poate fi membru al programului de fidelitate KEZA CLINIQUE orice persoana fizica ce are domiciliul stabil in Romania si a implinit 14 ani (denumit in continuare “Participantul”). La program se poate participa numai prin completarea si semnarea formularului de inscriere. Formularul de inscriere este accesibil in oricare din punctele de lucru KEZA CLINIQUE. Participantul este obligat sa completeze integral formularul de inscriere, cu date reale si citet. Participantul este, de asemenea, obligat sa completeze toate campurile marcate ca obligatorii in formularul de inscriere. Aceste campuri sunt :  nume, prenume, CNP, data nastere, gen, localitate, strada, numar, judet/sector, telefon, email, semnatura . Formularul de inscriere in program se completeaza si se preda in punctele de lucru KEZA CLINIQUE sau in alte locuri agreate de KEZA CLINIQUE. Formularul nesemnat sau continand date incomplete nu este valid, ceea ce atrage dupa sine imposibilitatea preschimbarii punctelor acumulate pe card.

 

SECTIUNEA 5. CARDUL DE FIDELITATE KEZA CLINIQUE
La baza programului de fidelitate se afla cardul de fidelitate KEZA CLINIQUE destinat clientilor KEZA CLINIQUE.
Cardul de fidelitate KEZA CLINIQUE ofera participantilor posibilitatea de a beneficia de discount prin acumulare de puncte,

Fiecare participant are dreptul la un singur card de fidelitate. Falsificarea oricarui card se pedepseste conform legilor.
Cardul de fidelitate KEZA CLINIQUE este disponibil clientilor in mod gratuit, pe loc, in toate locatiile KEZA CLINIQUE, in schimbul completarii si semnarii formularului de inscriere in programul de fidelitate KEZA CLINIQUE.


Accesul la folosirea punctelor acumulate este posibil doar pentru Participantii care detin un card cu toate datele obligatorii completate corect in sistem, adica au completat si semnat formularul de inscriere, conform specificatiilor din prezentul Regulament Oficial.


Participantii pot avea acces la folosirea punctelor acumulate numai dupa ce au completat si semnat formularul de inscriere astfel:

– Participanti completeaza si semneaza formularul de inscriere, il predau in clinica si indica personalului clinicii acest lucru. Personalul clinicii activeaza cardul, pe loc, in sistem, fapt care face posibil din acel moment accesul la folosirea punctelor acumulate;


KEZA CLINIQUE isi rezerva dreptul de a invalida oricare tip de card dupa o perioada de 12 luni de neutilizare sau orice card de fidelitate

 

KEZA CLINIQUE care a fost folosit incalcandu-se oricare dintre prevederile prezentului regulament.

 

Aceste carduri, odata invalidate, nu vor mai fi reactivate. Posesorul cardului respectiv va pierde, de asemenea, dreptul de a folosi punctele acumulate pe cardul in cauza si orice alte beneficii atasate cardului respectiv. Poate beneficia in schimb de un nou card, completand un nou formular de card.

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL PROGRAMULUI

6.1. Utilizarea cardului de fidelitate KEZA CLINIQUE

Cardul  KEZA CLINIQUE este un program prin care posesorul de card poate sa beneficieze de discount prin acumulare de puncte de fidelitate la plata produselor sau serviciilor achizitionate din locatiile KEZA CLINIQUE sau de la eventualii parteneri din program, puncte pe care apoi le poate utiliza pentru a plati alte produse sau servicii pe care le achizitioneaza din  locatiile KEZA CLINIQUE.


In cazul in care Participantul opteaza pentru o promotie  KEZA CLINIQUE  sau pentru o reducere speciala de pret oferita de KEZA CLINIQUE, posesorul de card, beneficiaza numai de promotia sau reducerea respectiva si nu mai poate beneficia de acumulare de puncte la tranzactia respectiva, doar in situatia in care Organizatorul stabileste altfel.


KEZA CLINIQUE isi rezerva dreptul de a verifica corectitudinea informatiilor declarate de participant pe talonul de inregistrare in Programul de Fidelitate KEZA CLINIQUE la momentul semnarii talonului. in situatia in care informatiile sunt eronate, KEZA CLINIQUE isi rezerva dreptul de a modifica starea cardului in sistem, in card temporar, limitand accesul posesorului de card doar la acumularea de puncte, fara acces la discount direct si preschimbarea de puncte.


Accesul la incarcarea contului cu puncte
Cumparand de la KEZA CLINIQUE, participantul acumuleaza puncte, iar punctele obtinute le poate folosi pentru a plati integral sau partial valoarea anumitor produse sau servicii oferite de  KEZA CLINIQUE. Produsele sau serviciile oferite de catre KEZA CLINIQUE care pot fi platite cu valoarea punctelor de fidelitate acumulate sunt comunicate in toate punctele de lucru KEZA CLINIQUE si pe site www.keza.ro.

 

Punctele acumulate pe card pot fi vizualizate doar in punctele de lucru KEZA CLINIQUE. Sistemul de inscriere a punctelor este urmatorul:

  • la orice produs sau serviciu cumparat, se vor inregistra in contul posesorului de card puncte in cuantum de 3% din valoarea produsului/serviciului cumparat;

Valoarea unui punct este egala cu 1 RON.

 

Se accepta fractiile de puncte, iar rotunjurea se face la a doua zecimala.

KEZA CLINIQUE poate organiza promotii de acordare sau rascumparare de puncte. Promotiile vor fi comunicate in locatiile KEZA CLINIQUE.


Daca Participantul returneaza un produs, punctele acumulate aferente acestui produs se anuleaza.
Nu se acorda puncte pentru sumele care nu sunt platite cu numerar sau cu card bancar. Posesorul de card care, inainte de efectuarea cumparaturii, nu preda cardul pentru scanare sau nu comunica datele de identificare necesare, nu va acumula puncte.

 

6.2. Preschimbarea punctelor in produse
Preschimbarea punctelor se poate face doar in punctele de lucru KEZA CLINIQUE. Sistemul de preschimbare este urmatorul: fiecare punct de loialitate (acumulat) valoreaza la preschimbare 1 leu. Suma poate fi marita de Organizator in functie de promotiile pe care le face. Promotiile vor fi comunicate in punctele de lucru KEZA CLINIQUE, precum si pe site-ul www.keza.ro. In cazul utilizarii punctelor, suma punctelor ce pot fi utilizate este cea acumulata pana in ziua precedenta. Produsele/serviciile dorite si incluse in categoria produselor si serviciilor pentru care se accepta achitarea cu puncte de fidelitate, pot fi cumparate, partial sau integral, cu punctele acumulate iar pentru plata partiala a produsului, restul valorii se achita pe loc in lei, clientul obtinand puncte pentru aceasta suma. In cazul utilizarii lor pentru plata altor produse, punctele sunt scazute imediat din contul participantului.

 

Orice obiectie in ceea ce priveste punctele acumulate sau preschimbate fraudulos poate fi acceptata doar in termen de 30 zile calendaristice de la data tranzactiei. Sesizarile legate de acumularile de puncte se iau in considerare cu conditia prezentarii bonurilor de casa primite cu ocazia cumpararii, impreuna cu un act de identitate valabil.

 

Punctele acumulate au o perioada de valabilitate de 12 luni de la data acumularii. La expirarea perioadei respective, punctele acumulate cu mai mult de 12 luni in urma si neutilizate se vor anula automat. KEZA CLINIQUE isi rezerva dreptul de a inactiva orice card care incalca aceasta prevedere din regulament.

 

6.3. Mecanismul de acordare a discounturilor
Participantul poate sa beneficiaze de reduceri in locatiile KEZA CLINIQUE, la categoriile de produse si servicii selectate. Procentul discountului este modificat de Organizator periodic si afisat/comunicat in punctele de lucru si pe site-ul www.keza.ro. Posesorul de card care, inainte de efectuarea cumparaturii, nu preda cardul pentru scanare sau nu comunica datele de identificare necesare, nu va putea beneficia de aceste discounturi. Cardul nu permite oferirea discountului ulterior momentului cumparaturii. Orice discounturi aplicate in punctele de lucru KEZA CLINIQUE, in cadrul programului de fidelitate, se supun urmatoarelor conditii:

 

  • Orice discount se aplica produselor/serviciilor doar cu conditia ca pretul de vanzare cu amanuntul sa nu fie egal sau sa scada sub costul de de achizitie/costul total al serviciului, conform reglementarilor legale in vigoare.

 

 

SECTIUNEA 7. FOLOSIREA CARDULUI DE FIDELITATE KEZA CLINIQUE
Pentru a acumula puncte si pentru a beneficia de discounturi, clientul va trebui sa anunte de la inceput, inainte ca personalul KEZA sa inceapa introducerea produselor/serviciilor in casa de marcat fiscala, ca este posesor de card de fidelitate KEZA CLINIQUE. Datele titularului de card vor fi introduse in sistem iar reprezentantul KEZA CLINIQUE va avea acces la informatii privind numarul de puncte, discounturile oferite pentru produsele achizitionate si va putea reincarca contul clientului cu punctele aferente cumparaturii in curs.


Sistemul este centralizat pentru toate locatiile KEZA CLINIQUE din tara. Astfel, punctele castigate in locatiile KEZA CLINIQUE sunt acumulate in acelasi cont al clientului, cont ce poate fi folosit pentru cumpararea de produse din orice locatie  KEZA CLINIQUE. De asemenea, accesul la discounturi este posibil in oricare din locatiile KEZA CLINIQUE, cu exceptia promotiilor speciale care se desfasoara doar in anumite perioade sau doar inanumite locatii.

 

SECTIUNEA 8. CARDURILE DETERIORATE, PIERDUTE SAU FURATE
Daca un card KEZA CLINIQUE s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, trebuie anuntat imediat la  numarul de telefon  0725 922 838 sau la adresa de mail  office.kz@keza.ro. Odata cu instiintarea se vor comunica numele, adresa si celelalte date de identificare ale posesorului de card. Participantul care isi pierde cardul sau ii este furat are dreptul la un nou card. In perioada de inlocuire a cardului nu este posibila acumularea de puncte sau utilizarea acestora la plata altor produse si nici accesul la discounturile oferite pentru produse. In cazul cardurilor deteriorate, pierdute sau furate, punctele deja existente sunt transferate pe noul card. Primirea noului card se face in termen de maxim 15 zile lucratoare de la anuntarea pierderii sau furtului.

 

SECTIUNEA 9. FUNCTIONAREA SERVICIULUI DE RELATII CU CLIENTII
Posesorii de card pot obtine informatii referitoare la functionarea programului de loialitate si folosirea cardului apeland Serviciul Clienti la numarul de telefon  0725 922 838. Tot la acest numar, titularul cardului va anunta fara intarziere orice schimbare a informatiilor personale, inclusiv modificarile de adresa si, de asemenea, va anunta pierderea, furtul sau deteriorarea cardului de fidelitate. In scopul protejarii datelor personale ale participantilor la programul de fidelitate, serviciul clienti va solicita anumite informatii pentru a stabili identitatea clientului. Daca operatorul de la serviciul clienti nu a stabilit in mod corespunzator identitatea clientului el este indreptatit sa refuze furnizarea de informatii.

 

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin semnarea formularului de inscriere Participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Prin semnarea formularului de inscriere, participantul isi exprima consimtamantul expres pentru inscrierea datelor cu caracter personal in baza de date a companiei SC KEZA CLINIQUE SRL, precum si pentru prelucrarea acestor date in scopul acordarii de beneficii conform politicii KEZA CLINIQUE, in scopuri statistice, pentru actiuni de marketing direct, inclusiv pentru a primi materiale informative de la de la KEZA CLINIQUE si partenerii din program.


Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal pe durata Programului si ulterior. Astfel, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor la Program si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. KEZA CLINIQUE poate transmite aceste date tertilor in conditii de stricta confidentialitate, in scopul prevazut in prezentul Regulament.


Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale Participantilor la Program in conformitate cu dispozitiile Legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea  datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date,  conform notificarii generale nr. 233 inregistrata in registrul de evidenta  a prelucrarii  de date cu caracter personal. Furnizarea datelor solicitate este obligatorie pentru participarea la Program.


Participantii au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie la prelucrarea datelor (art. 15), dreptul de a nu fi suspus unei decizii individuale ( art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei( art. 18).


Astfel, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.


In cererea formulata, Participantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.

 

SECTIUNEA 11. REGULAMENTUL OFICIAL
Regulamentul Oficial este disponibil pentru consultare în mod gratuit oricarui participant la program în toate punctele de lucru KEZA CLINIQUE. Pentru informatii suplimentare, se poate apela numarul de telefon  0725 922 838 sau accesa adresa de site www.keza.ro . Prin participarea la acest Program, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze termenelor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

 

SECTIUNEA 13. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezentul Program de Fidelitate se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediul Organizatorului.